AppointmentCore - Mükemmel Zamanı Verin
AppointmentCore, otomatik zamanlama ve entegre iletişim ve ortak çalışma ile işletmenizin zamanında çalışmasına yardımcı olur. Zamana duyarlı mesajlar ve hatırlatıcılar gönderin ve bunları birden çok platformda izleyin. AppointmentCore özellikleri şunları içerir:
Her kullanıcı için kolayca planlanmış bir takvim oluşturun ve yönetin.
E-postaları, sesli mesajları, metin mesajlarını ve sohbet mesajlarını otomatikleştirin.
Randevularınızı e-postalara, sohbetlere ve diğer takvimlere otomatik olarak ekleyin.
Planlanmış etkinliklerinizi kısa mesajlara ve e-postalara otomatik olarak ekleyin.
Otomatik olarak güvenli Yakınlaştırma bağlantıları oluşturun ve etkinlik LCV'leri.
Hatırlatıcıları kolayca yönetin, böylece randevularınızın izini kaybetmezsiniz.
Yalnızca randevuları planlayarak AppointmentCore ile mükemmel zamanı verin. sizin için en iyi zamanlar.